2011. december 7., szerda

Októberi scrapbook.hu kihívások

Az október elég bonyolultra sikerült, csak digitális oldalakra volt energiám, azokra is csak némi csalással, mert meglévő félkész oldalakat fejeztem be kb. 3 kattintással, nem a nulláról kezdtem, de egy zombitól még ez is teljesítmény. Az egyik kihívás a Zene címet viselte, Beszteri adott hozzá wordartot, és ehhez egy régebben összerakott üres bragbook-oldalamra tettem rá a fényképet, címet meg az idézetet. A képen Mira lányom éppen a szintetizátort nyekteti teljes átéléssel.

All that Jazz


A másik Merienn vázlatkihívása volt, ahol annyi volt a megkötés, hogy egy fotó legyen csak az oldalon, ami viszont az oldal minimum 40%-át lefedi. Megint csak digivel neveztem, az egyik kedvenc fotómmal, ahol az apám és a fiam lazulnak az erkélyen (mindekettő augusztusi, azért Oroszlánok a címe). 
Amit használtam hozzá:
betűk - Sherry Tierney:Wild One
háttér - Margote: Hakuna Matata
ragasztószalag: OSDesign Retro Minikit
szizál: Digital Crea Collab Cool Chick
fű - Zoo Spirit Collab

Oroszlánok





1 megjegyzés: