2011. szeptember 20., kedd

Fűben-fában matek: SB-Rayher-kihívás (Vissza az iskolapadba)

Ez a Rayher és a scrapbook.hu közös kilenc hónapos kihívásának harmadik állomása. Most nem technikai megkötés volt, csak a téma volt adott: valami az iskolával kapcsolatban. Nálunk jelenleg az élet egy folyamatos matekóra, úgyhogy sokáig nem kellett vacillálni a témaválasztással...
A háttér jó sok papírból lett összerakva, a hátsó egy pecsételőpárnával összekent karton, a középső kettő szimpla sima és vonalas papír, a fölső meg egy digipapír, amit avíttos szépia-árnyalatban akartam kinyomtatni, de szokás szerint lila lett (most már ki kell találnom valamit a nyomtatóm megvuduzására, mert nem kompatibilis az ízlésünk), úgyhogy jól összetintáztam, hogy juszt is barna legyen. A két nagy kék virágot a scrapbook.hu klubnapon lyukasztottam a kincstári domborítós lyukasztóval, a többit meg az otthoniakkal, miután összenyomdáztam őket a névbélyegzőkhöz kapható pici gumiszámokkal. A díszgombok, flitterek meg strasszok a virágok közepén különböző készletekből vannak. A három csepp alakú kommentcímkét bélyegzőpárnával pecsételtem és körbevágtam, a kék vonalak 3D Sakura tollal vannak, a betűnyomott betűk meg betűnyomóval (amit Beszteri múltkori freebie-jén fellelkesülve szereztem be, szülinapi ajándékként:)). A címet körömollóval vágtam a lo-tech jegyében.

Fűben-fában matek


A kommentek:



Az egyik cluster:


És a másik:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése