2011. szeptember 29., csütörtök

Pitypajng - SB szeptemberi kihívás 4 (Feel Free)

Az oldal a scrapbook.hu "Feel free" kihívására készült, ahol egy szélforgó alakú sablon szerinti elrendezésben kellett oldalt készíteni. Mondjuk engem ez a forma inkább mackósajtra emlékeztet, de attól még ihletet kaptam tőle, főleg a szélforgó-szél-pitypang asszociáció miatt, mert az egész májusunk azzal telt, hogy a gyerek (Márk) az összes létező pitypangot (szerinte pitypajngot) levadászta a környéken, és mivel elfújni még nem tudja, vagy csak nem tartotta elég hatékony módszernek, kézzel tépkedte ki a magokat és gondosan szanaszét szórta őket, ezzel is biztosítva a jövő évi bő pitypangtermést.
Az oldal alapja egy (a felismerhetetlenségig összetintázott és agyonspriccelt) Rayheres papír, a címfelirat K&Company matrica, a címkéket pauszból vágtam mintavágó ollóval (a fényképek szélét is), az aljnövényzetet mintalyukasztóval lyukasztott sablon segítségével tupfoltam a papírra bélyegzőtintával, a spriccelést akrilfestékkel, bélyegzőfestékkel és fogkefével kiviteleztem, a pitypajngok meg hímzőfonalból készített bojtok összelapítva.

Pitypajng


a komment közelről:


a pitypajngok:


és a fényképek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése