2011. szeptember 2., péntek

Scrap.hu augusztusi vázlat-kihívás: Az első mosoly


A scrap.hu augusztusi vázlatára készült az oldal, nagyon ritkán szoktam dupla oldalakat csinálni, de nem tudtam ellenállni ennek a vázlatnak... Nem az első és biztos nem is az utolsó oldal, amin Mira baba vigyori kis képét örökítem meg, de neki se tudok ellenállni. Érzem én, hogy a komment kissé szentimentális, de vessetek a mókusok elé, még mindig elolvadok, ha vigyorog a ded (pedig mindig vigyorog).
Ezúttal előtört a konvencionális énem, és gyári készletből dolgoztam: a háttér, a kis kockák és minden más alátétpapír (a fehér rizspapíron kívül) egy K&Company készlet része, sőt, még a kis címke is a kommenten. A címfelirat Sizzix (szintén rizspapírból), és egy kis strassz van még itt, de azt kaptam és nem tudom a márkáját. A gombokat Sizzixes Paddle Punch lyukasztóval és kalauzlyukasztóval csináltam egy dosszié hátlapjából és a papírkészletből és kenderfonalat fűztem beléjük.


és a részletfotók:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése