2011. szeptember 20., kedd

Sellő

Ez egy igazán univerzális oldal, egyszerre 4 kihívásra készült:)) Egyszer a scrapbook.hu fotós kihívására ("Víz, víz, víz") és a szeptemberi második tematikus kihívásra ("Varrogassunk"), de az elrendezés a scrap.hu szeptemberi vázlat-kihívását követi, és a Yabo "Víztiszta nyár" kihívására is passzol, ahol valami átlátszót kellett az oldalra tenni. A téma most is adta magát, tele van nyári pancsolós fotóval a vinyóm...
A háttér megint saját digipapír, a fényképek szélét mintavágó ollóval vágtam, és van még néhány mintalyukasztós ámokfutás (fényképbe lyukasztás, stb.). A varrás saját kezű, de ha egyszer elő tudom szedni a varrógépet, akkor azt is szeretném majd kipróbálni. A komment pauszpapíron van, a kicsi bélyeget fotosoppoltam és mintalyukasztottam, a tengeri csikós fityegőt egy Tag Maker nevű címkegyártó készlet címkéjéből (a scrapbolt.hu-ból szereztem be még nagyon régen) csináltam egy kis spirálozós fólia, StazOn tinta és fehér lakkfilc segítségével; az üvegkavicsokat fényképből vágtam ki és ékszerlakkal kentem le őket, hogy vizes hatásúak legyenek, ugyanez az ékszerlakk a felelős a vízcsepp-effektusokért a háttéren és a fotón. A címfeliratot akrilfestékkel festettem (mert a lakkfilc bedöglött).

Sellő


A komment:


A bélyeg és a fityegő:


Az üvegkavicsok:


Még részletfotók:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése