2011. szeptember 20., kedd

Nulla: SB-kihívás szeptember (Tanulás)

Az oldal a scrapbook.hu kihívására készült; annyi volt a megkötés, hogy a témája a tanulás legyen, és fel kellett használni Beszteri egyik freebie-jét (több word art közül lehetett válogatni). Mivel ezt a hónapot (is) átlengte Márk fiam számmániája, adta magát a téma, gyorsan meg is szkreppeltem egy tipikus jelenetet, ami a gyerek harmadik éves státuszfelmérésén történt a védőnőnél.
A háttér három saját digipapírból lett összefotosoppolva (a papírokon pasztellkréta-foltok láthatóak az összemosódottság különböző fázisaiban, bár ez így lefotózva nem igazán látszik). Felhasználtam még echte szigetelőszalagokat is, meg ezüst kontúrmatricát, meg valami gombot, amit valahol találtam. A zöld kockás papírra kinyomtatott idézet (ami a word art) egy piros gemkapoccsal van felerősítve a papírra. Az etno-mintás hátteret saját tervezésű szilikonpecsétekkel pecsételtem (most a Scrap-Kreatúránál lehet ilyesmit tervezni), a fényképből kivágott paca alakú lyukat egy Sizzixes Paddle Punch nevű kalapálós lyukasztóval lyukasztottam, a címfeliratot lakkfilccel rajzoltam, a zselétollal rajzolt színes nullákat pedig maga a Maestro alkotta az oldalra utólag (hosszas rábeszélésre, mert mostanában már inkább tízeseket rajzol, de végül hajlandó volt a kedvemért ideiglenesen visszatérni a szimpla nullákhoz, egyesek nélkül).

Nulla


A komment közelről:


A Maestro műve:


És az idézet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése