2011. augusztus 29., hétfő

Békalovas


Az oldalt a scrap.hu június havi kihívására raktam össze, ahol annyi volt a kikötés, hogy saját kezűleg kell betűket vágni hozzá. Ez egy CD-méretű oldal, a CD-album egyik darabja. A képen egy alul rugós zöld fabéka látható, amin elvileg lovagolni kell (ezt a közeli játszótérre álmodta meg valami kreatív lélek, nyilván a nyitott és sablonmentes gondolkodás jegyében, de ez még a kevésbé pszichedelikus darab, mert van egy lila mókus is), és Márk baba, aki rendeltetésszerűen lovagol is rajta. 
A háttér saját digipapír, az alátétpapírok a megmaradt fecnijeimből vannak (és fogalmam sincs, milyen gyártótól vannak eredetileg); a betűket körömollóval vágtam, de túl vastag volt a fotópapír, amire nyomtattam, és egy kicsit ööö... rusztikus lett, mert állandóan beszakadt, a számos etvaszt a tetején meg filmszegélyes mintalyukasztóval lyukasztottam, a számokat meg pecsételtem ilyen kis névbélyegzős izével.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése