2011. augusztus 25., csütörtök

Rayher-kihívás 1: mozaik

A Rayher indított egy 9 hónapig tartó kihívást, és mivel az eddigi 9 hónapig tartó projektjeim mindketten egyértelmű sikertörténetnek bizonyultak, gondoltam, belevágok, ha már egyszer ezen a távon jó vagyok. Az első hónapban a mozaik volt a téma mint olyan, ezen bármit lehetett érteni: mozaik-alakzatba rendezett képeket, mozaikkockás díszítést, feldarabolt fotókat, ilyesmi. Egyelőre két oldalt raktam össze, de ha később még lehet becsúszó szereléssel újakkal is nevezni, akkor biztos fogok.
Az első címe:
A lesből támadó juharlevél
Ez egy 21x21-es oldal. Már rég meg akartam szkreppelni a témát, most pont jól jött ez a kihívás. A háttér Lidlis festővászon akrilfestékkel alapozva, a betűket Sizzixszel vágtam, a kicsi címkét és a négyzeteket meg mintalyukasztóval, a juharleveleket meg mindkettővel. Ezen kívül két Rayheres miltonkapocs van rajta, minden mást kézzel festettem akrilfestékkel, akvarellel meg pecsételőpárnával.


és néhány részletfotó:




A második oldal:
Új a nap alatt
Ez is 21x21-es oldal, ezúttal a másik kölökről, csak hogy majd évtizedek múlva, ha világhírű és kőgazdag scrap-celeb leszek, akkor ne marakodjanak majd azon, hgoy kiről van több oldal…
A kihívásnál bemutatott mozaikos oldalak közül nagyon tetszettek azok, ahol a fotók meg egyéb papírnégyzetkék voltak rácsba elrendezve, ilyet próbáltam én is csinálni, csak egy kicsit variáltam a lekerekített meg a hegyes sarkokkal, meg a külön rárakott mozaikkockákkal. A háttér eredetileg egy saját készítésű digipapír lett volna kinyomtatva, de valamiért cenzúrázta a nyomtatóm, és sima barnát nyomtatott helyette, és hát ki vagyok én, hogy vitázzak a gépekkel, nekem a sima háttér is pont jó. A mozaikkockákat (a kicsiket és a nagyokat is) dekorgumiból kivágott kis négyzetkékkel nyomdáztam akrilfestékkel és pecsételőpárnával. A címfeliratot Sizzixszel vágtam, meg azt a dekorgumi indát is, amivel oldalra a leveleket pecsételtem. Az óra egy Rayheres matrica, a "Mira" feliratot meg az Állatkert prospektusából vágtam ki (az AKVÁRIUM betűiből pont kijött). A kis napocska-izé meg egy saját tervezésű szilikonnyomda-készletből van.


Ez meg itt a komment:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése