2011. augusztus 29., hétfő

Molto spiritoso


Az oldal az új Mira babáról készült, az első 21x21-es. Másfél hónapos kora óta vigyorog egész nap, mint a vadalma, és annyira cuki, hogy kénytelen voltam megörökíteni:)
Egyébként a Yabo-kihívásra raktam össze az oldalt, a háttérpapír a kihívásban megadott paletta egyik színére tervezett saját kinyomtatott digipapír, felhasználtam még egy címkét a megadott készletből, a többi sk elem (kivéve a Sizzixes felirat): a lótuszvirág színes ceruzával készült (beszkennelve és átméretezve kinyomtatva), a gombot kartonpapírokból ragasztottam, a fehér páfrányokat meg kézzel festettem akrilfestékkel, miután pecsételni akartam azzal a nyomorult akrilfestékkel, és borzasztóan ronda lett, na ezért kellett kézzel festegetni páfrányt. De legalább jól elhangyáztam vele.



és a részletfotók:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése