2011. augusztus 28., vasárnap

Opus magnum

Az oldal a scrapbook.hu "Fotózz arcok nélkül!" kihívására készült. 21x21-es.
A fotót direkt erre a kihívásra lőttem egy nyaraláson, amikor a szüleim telkén voltunk, és a gyerek épp a szám-mániában tobzódott (még mindig tart, csak olyasmivel hajlandó foglalkozni, amiben számok vannak, de ha vannak valamiben számok, akkor viszont fanatikus lelkesedéssel csinálja, bármi is legyen az, ebben az esetben az aszfaltrajzolás).
A háttér egy saját kinyomtatott digipapír, ami önmagában annyira mintás, hogy nem akartam már sok csicsát rátenni. Úgyhogy van egy rakás szám az alján meg a tetején (Sizzixszel vágva), egy kis akrilfestékes maszat alul-felül és a kép körül, meg egy összekoszolt kommentcímke. A cím úgy készült, hogy egy kinyomtatott abc-t lamináltam, a betűket kivágam sniccerrel, és ezt sablonként felhasználva akrilfestéket tupfoltam a papírra. Aztán kihúztam a kontúrokat lakkfilccel is, mert nem volt elég meggyőző.


és a komment:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése