2011. augusztus 29., hétfő

Bújj, bújj, zöldág

A scrap.hu júliusi vázlat-kihívására raktam össze az oldalt, ez egy 21x21-es. A vázlatban megjelenő virág meg pöttyös gomba meg léghajó az nincs rajta, ezek helyett mind levelek vannak (az egyiken a komment), sőt, a zászlócskák helyett is levelek vannak, de a téma indokolja a leveleket (mondjuk akkor is tele szoktam rakni az oldalaimat levelekkel, amikor a téma alapján abszolút nem tudnám megideologizálni, de ilyen az, ha a biológus szkreppel, végül is lehetnék földigiliszta-fetisiszta is, és az azért elég sajátos motívumvilágot vonna maga után...). 
Szóval a színátmenetes hátteret akrilfestékkel festettem Lidlis festővászonra, a fölső (velúrpapírból vágott) és az alsó (Aldis kartonpapír) leveleket mintalyukasztóval, Sizzixszel és kézzel vágtam, a kép alátétje Martha Stewartos bordűrlyukasztóval készült, a két brad a Rayherből van, a kis zsenííliaszalag EK Success, a betűk nyomda és Sizzix, a kommentcímkés levelet mintavágó ollóval vágtam és összevissza tintáztam, hogy színben passzoljon az oldalhoz.



és a részletfotók:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése